Drugie konto na Instagramie

Zakładanie drugiego konta na Instagramie

Instagram jest na tyle elastyczną aplikacją, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. W tym i osoby, które dopiero zaczynają przygodę z IG. Dlatego też pomyślano nad tym, by istniała możliwość posiadania wielu kont zarejestrowanych na nasze dane czy na naszym urządzeniu. Istnieją dwie możliwości. Albo możemy przełączać się między już istniejącymi kontami, albo możemy zarejestrować kolejne, nowe, z zupełnie inną zawartością, konkretnie opisującą nasze hobby, działalność lub nasz biznes.

Chcesz mieć popularny profil na Insta? 🚀

Coraz większa konkurencja na Instagramie nie pozwala Ci się rozwijać? Postaw na sprawdzone usługi marketingowe w serwisie Instagram. Opracowaliśmy sprawdzone metody na pozyskiwanie lajków oraz follwersów na Instagramie. Wypromuj swój profil już dziś!

  • ⭐️ Błyskawiczna realizacja już w 10 minut
  • ⭐️ Bezpieczne płatności przelewem oraz BLIKiem
  • ⭐️ Ponad 70 000 zrealizowanych zamówień


Osoby, które prowadzą oficjalną działalność powinny na początku przemyśleć to jak ich konto będzie wyglądało. Jednak tutaj osoby prywatne powinny również mieć na uwadze to czy im zależy na wiarygodności i ewentualnym byciem wpływowym instagramerem. Bo nawet prywatne osoby mogą w ten sposób zaistnieć jako ciekawi i intrygujący twórcy w social mediach.
Wiele kont na Instagramie

Logowanie do drugiego konta na Instagramie

Procedura logowania nowego konta jest równie prosta jak zakładanie pierwszego. Wystarczy podać takie dane jakie wybraliśmy. Niemniej trzeba pamiętać, że adres e-mail musi być wybrany jako nowy, wcześniej nie używany. Spowodowane jest to tym, że mail nasz, który wcześniej został przypisany do poprzedniego konta, jest już “zajęty” i nie można go użyć ponownie na innym. Jest to już praktycznie standard globalny i mało która, o ile żadna, strona czy aplikacja nie pozwala na ponowne użycie adresu e-mailowego. Dzięki temu nikt nie będzie mógł działać w naszym imieniu na fałszywym koncie na Instagramie.

W przypadku zakładania kolejnego konta procedura rejestracji jest taka sama jak przy pierwszym, który założyliśmy. Oczywiście można to zrobić wielotorowo. Przede wszystkim najprościej zakłada się nowe konto przez aplikację. Wystarczy w aplikacji wejść na swój profil (tam, gdzie mamy bio, dane i zdjęcia) i kliknąć na nick w lewym górnym rogu.

Po kliknięciu na nazwę naszego konta wysunie nam się kontekstowe menu. Tam będzie oczywiście dostępna opcja “dodaj nowe konto”. Następnie aplikacja przekieruje nas na kolejne okno, które będzie prowadziło do takich opcji jak “zaloguj się już do istniejącego konta” i “utwórz nowe konto”. Pierwsza opcja jest przeznaczona dla osób, które już mają konto na Instagramie, ale z jakiś powodów musiały się wylogować lub nie dodały do aktualnej apki swojego profilu.Tutaj, jak już zostało wcześniej wspomniane, powinna być już przygotowana nazwa użytkownika.

Nazwa na naszego Instagrama

Oczywiście przed rejestracją kolejnego powinno sprawdzić się czy aby nick, który wybraliśmy nie jest już zajęty przez inną osobę. Jeśli okaże się, że ta nazwa jest już zajęta to ukaże się nam komunikat “nazwa użytkownika nazwaużytkownika jest niedostępna”. Warto pamiętać o tym, by nasz profil miał unikalną nazwę, kojarzoną z prowadzoną przez nas aktywnością czy biznesem. Prostota tu jest najlepsza, gdyż nawet w pośpiesznych sytuacjach, będziemy mogli “na szybko” podać zainteresowanym naszą nazwę. W ten sposób nasze instagramowe konto będzie rozpoznawalne i łatwo. Ponadto aplikacja, jeśli wychwyci to, że jest niedostępna nazwa to system automatycznie nam podpowie jakie nicki są wolne w kombinacji jaką wybraliśmy.

Dodanie drugiego konta na Instagramie połączonego do pierwszego

Jeśli mamy już konto, to możemy dopisać kolejne konto do już istniejącego systemie. Nie jest to polecany zabieg, gdyż mogą być potem trudności w odzyskaniu hasła i konta, przez zbieżność informacji systemowych mogą wyjść dysonanse informacyjne przy logowaniu się na to samo konto. Wtedy też aplikacja będzie nam wysyłać alerty, że są zarejestrowane nietypowe “akcje” na profilach. Dzięki klarownym danym, które podamy w serwisie będziemy mogli bez problemu zalogować się do konta. Dlatego też dobrze jest mieć osobny adres e-mail do każdego profilu.

Po dodaniu adresu e-mail i wybranego numeru telefonu (można zarejestrować wiele kont na jeden numer telefonu) na skrzynkę e-mailową będzie wysłana wiadomość o konieczności potwierdzenia danych, co spowoduje aktywację konta. Po aktywacji będziemy mogli już używać drugiego konta tak samo jak pierwszego. Warto jednak dbać o różnorodność treści na naszych kontach, gdyż właśnie różnorodność i ciekawa forma postów przyciąga większą ilość followersów.

Czy można posiadać wiele kont na instagramie?

Oczywiście, że można. Normą stało się posiadanie kilku prywatnych czy biznesowych profili na Instagramie. W przypadku kont prywatnych są to często konta prywatne, zwierząt lub opowiadające o hobby. Zdarzają się również takie, które traktują nie tylko o zwierzętach czy hobby, ale również mówią o samym właścicielu profilu. Tematyka zależy tylko od nas i od naszej kreatywności. Oczywiście jeśli profil jest dozwolony pod względem zawartości (co określa regulamin) to systemowy algorytm nie nabierze podejrzeń co do jego wiarygodności.

Kwestia posiadania wielu kont zależy również od użytkownika i tego jakie aktywności prowadzi na swoim koncie lub kontach. Wiele kont mogą posiadać również osoby, które czynnie zajmują się social mediami czy prowadzeniem takich profili zleceniodawcom. Oczywiście, możemy zarejestrować tyle kont ile potrzebujemy i tyle ile mamy maili. Niemniej zbyt masowe działania na jednym numerze telefonu mogą być podejrzane dla zabezpieczeń, które są zainstalowane w aplikacji instagramowej.

Ile można posiadać kont na Instagramie?

Serwis Instagram ma pewne ograniczenia, których raczej się nie przejdzie na aplikacji mobilnej. Ilość kont, którymi można zarządzać to 5. W przypadku większej ilości może dojść do kolejnych “konfliktów” algorytmowych, co może spowodować blokadę kolejnych, których chcemy użyć w aplikacji. Nawet przy zmiennym IP istnieje takie ryzyko, że algorytm wychwyci “podejrzaną” aktywność i spowoduje zablokowanie lub usunięcie kont. Dlatego też, jeśli zarządzamy większą ilością profili warto zaopatrzyć się w narzędzia, które pozwolą nam na udostępnianie treści z zewnętrznych źródeł.

Czynniki jakie wpływają na wiarygodność konta pod względem algorytmu to m.in częstotliwość seryjnego dodawania zdjęć, zbyt częstego używania konkretnych hasztagów czy zbyt częste klikanie “obserwuj” na profilach innych użytkowników. Algorytm aplikacji wychwytuje wtedy specyficzne ruchy w serwisie, gdyż boty są zautomatyzowane i mają nadpisany konkretny porządek wykonywania ruchów (procesy podobne do makr) pod względem masowym. Nawet jeśli jesteśmy osobą fizyczną, która aktywnie użytkuje swoje instagramowe konto, Instagram może nam zablokować chwilowo możliwość obserwacji kont czy publikowania postów jeśli robimy to zbyt często. W skrajnych przypadkach może dojść nawet do tymczasowego lub stałego zablokowania konta. Dlatego nawet na instagramie wskazany jest umiar w aktywności.

Dodawanie postów na kilku kontach Instagram
Dodawanie postów na kilku kontach Instagram jednocześnie.

Jak dodawać zdjęcia na Instagram?

Dodawanie zdjęć na Instagramie jest niezwykle łatwe. Aplikacja umożliwia nam to poprzez naciśnięcie panelu dolnego, gdzie jest widoczny symbol “+” w zaokrąglonej ramce. Jeśli używamy Instagrama mobilnego to system smartfona poprosi nas o dodanie pozwoleń na dostęp do mediów w galerii i obiektywu. Po dodaniu uwierzytelnienia aplikacja przeniesie nas do wewnętrznej galerii. Tam można wybrać czy chcemy zrobić nowe zdjęcie czy jednak wybierzemy to, które jest w galerii.

Po wybraniu lub zrobieniu zdjęcia wystarczy dodać odpowiedni filtr, który został udostępniony przez serwis, a potem przejść dalej i dodać odpowiednią treść pod zdjęciem. Wbrew pozorom ludzie czytają to co jest pod zdjęciami, gdyż chcą się dowiedzieć o czym myśli i co chce przekazać autor zdjęcia. Instagram udostępnił również możliwość używania hasztagów opisujących to co dodaliśmy jako zdjęcie lub samą treść.

Zasada dodawania zdjęć pod tym względem również jest prosta do zrozumienia. Im bardziej popularny hasztag, tym więcej użytkowników zobaczy nasze zdjęcie. Warto jednak zwracać uwagę na to do jakiego znacznika wpisujemy naszą treść, gdyż świadczą one o tym z jakimi treściami się identyfikujemy. Niby niewielkie jest to znaczenie pod względem merytorycznym, ale odbiorcy czyli ludzie są wzrokowcami i po zawartości treści pod hasztagami i naszym profilem oceniają całokształt naszej działalności na portalu.

O tym musisz pamiętać aby nie stracić zasięgów!

By zwiększyć nasze zasięgi możemy również zaznaczyć naszą lokalizację (ten post będzie się wyświetlał tedy dwa razy częściej osobom z naszych regionów) oraz możemy udostępnić post na innych profilach social media, które są podpięte pod nasze konto. Serwisy jakie możemy dodać do konta to oczywiście Facebook (do którego należy Instagram), Twitter i Tumblr. Zatwierdzając post suwakiem sprawimy, iż zdjęcie w tym samym czasie pojawi sie jako nowy post na naszych wallach, profilach czy tablicach.

Jeśli już dodamy zdjęcie i treść to wystarczy kliknąć “tick” (w niebieskim kolorze) do zatwierdzenia, który znajduje się w prawym górnym rogu. Po zatwierdzeniu zdjęcia do dodania serwis przekieruje nas na główną stronę aplikacji. Będzie tam widoczne takie działanie jak “Finalizacja”. Oznacza to kończenie procesu dodawania zdjęcia na serwer, a potem system już udostępnia zawartość naszego posta na portalu. Od tego momentu możemy cieszyć się zdjęciem i to już od nas zależy czy będzie ono prywatne czy będzie “łapało” zasięgi jako zdjęcie publiczne.

Stories na Instagramie

Jak tworzyć stories na Instagramie?

Stories na instagramie wywołało niemałe poruszenie w świecie social media. Szeroko mówi się o tym, że ta opcja może “wykurzyć” SnapChat z rynku social mediowego. Stories i relacje upodobali sobie szczególnie młodzi użytkownicy portalu. Jak ją znaleźć w serwisie? To bardzo proste. Wystarczy wejść na główną tablicę Instagrama, gdzie na samej górze są udostępnione relacje użytkowników, których obserwujemy. Na samym początku, po lewej stronie, mamy relację, która jest oznaczona naszym profilowym logo. Klikając w nie, zostajemy przeniesieni właśnie do stories. Co jakiś czas opcje są uaktualniane i można znaleźć ciekawe nowości.

Twórcy dodali nie tylko możliwość dodania ciekawych efektów tekstowych czy animowanych ozdobników, ale też można dodać krótkie “karuzelowe” filmiki-gify, które ostatnimi czasy zyskują dużo na popularności. Stories to również ciekawe zdjęcie, ankieta, filmik czy krótka relacja na żywo. Ciekawe stories to przede wszystkim możliwość zajrzenia za kulisy profilu, do tego co się dzieje poza oficjalnymi informacjami przekazywanymi przez autora. Takie zdjęcia czy filmy pozwalają lepiej poznać autorów i zintegrować się z odbiorcami.

Po dodaniu gotowej relacji czyli stories musimy chwilę odczekać aż serwer “przerobi” dane. Może to chwilę zająć, gdyż im większy plik będziemy wgrywać na stories, tym więcej czasu może zająć finalizacja dodawanej relacji.

Jakie zdjęcia na Instagrama dodawać

Jak zadbać o kompozycję zdjęć na instagramie?

W serwisie społecznościowym można właściwie pisać o wszystkim, o ile tylko jest zgodne z etyką i moralnością społeczną. W dobie popularności wszelkich serwisów, w których możemy dzielić się swoim życiem, dotarcie do unikalnych i wiarygodnych obserwatorów czy klientów biznesowych stało się dość trudne. Na samym początku istnienia Instagrama nie było to trudne, gdyż była to cały czas nowość dla wszystkich użytkowników internetu. Jak sprawić zatem by treść była atrakcyjna dla odbiorców?

Kadruj

Wbrew pozorom robienie zdjęć na instagrama wcale nie jest takie łatwe. Na początek, jeśli zależy nam na estetyce i walorach artystycznych zdjęcia, musimy pomyśleć o tym jaki kadr będzie najlepszy by wyeksponować to co chcemy pokazać użytkownikom. Instagram ma ograniczone możliwości pod względem wielkości zdjęcia, a i również kompresuje jego zawartość. Dlatego tak ważna jest wysoka jakość dodawanych zdjęć lub grafik.

Zaplanuj

Warto zaplanować to co się doda do profilu. Instagram to serwis, w którym przede wszystkim na pierwszym miejscu powinna się liczyć estetyka zdjęć i wartość merytoryczna treści dodanej pod zdjęciem. Ludzie to typowi wzrokowcy, więc warto dodać ich oczom przyjemności. Ponadto ważne jest również planowanie częstotliwości dodawania zdjęć na naszym profilu. W tym mogą nam pomóc zewnętrzne narzędzia, które pozwalają na połączenie profilu z aplikacją i automatyczne udostępnianie zdjęć. Dzięki temu zaoszczędzimy czas, ale takie połączenie profilu wymaga od nas regularności i cierpliwości pod względem planowania postów.

Regularnie publikuj

Jest to bardzo ważne, gdyż wszystkie zdjęcia powinny na instagramie mieć swój czas i miejsce. Profil zaniedbany, z nieregularnie publikowanymi zdjęciami i treścią będzie wyglądał na taki, w którym autorowi nie zależy na odbiorcach czy popularności. A w zasadzie właśnie po to istnieje ten serwis. Wiarygodność to również dzielenie się informacjami biznesowymi czy profilowymi. Generalnie

Ważne jest również to, by na naszym profilu zdjęcia były spójne i powinny opowiadać historię użytkownika. Dlatego ważnym jest przemyślenie tego co chcemy dodać na profil. Jeśli np. zdecydujemy się na prowadzenie profesjonalnego profilu to zdecydowanie powinniśmy pomyśleć o dodawaniu i edycji zdjęć z aparatu zewnętrznego. Hitem ostatnich miesięcy są np. zdjęcia “flat lay” czyli z lotu ptaka lub te z kompozycją centralną. Kompozycje te nie tylko idealnie oddają to co chcemy przekazać, ale też świetnie sprawdzają się w umieszczeniu tych elementów, które chcemy pokazać naszym “followersom”.