Regulamin aktualnie obowiązujący

Regulamin serwisu

1. Serwis działa pod adresem internetowym Polskielajki.pl (https://polskielajki.pl) i jest platformą pośrednictwa pomiędzy Klientem a podmiotami trzecimi, służącą do prowadzenia kampanii marketingowych w serwisach społecznościowych (zwanego dalej w niniejszym Regulaminie “Serwisem”).

1.1 Właścicielem i Administratorem Serwisu jest firma – VVES Sp. z o. o. z siedzibą w Katowicach, pod adresem: ul. Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice, Polska, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001137605, posiadająca numer NIP: 9542879134, numer REGON: 540152128.

2.1 Przez Korzystanie z Serwisu rozumie się wszelkie formy interakcji z platformą Polskielajki.pl w tym zwłaszcza składanie zamówień na zasadach zawartych w niniejszym Regulaminie.

2.2 Korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zobowiązanie do przestrzegania jego zasad.

2.3 Przez “Klienta” rozumie się każdą osobę korzystającą z Serwisu w rozumieniu ust. I Regulaminu.

2.4 Przez “Operatora” bądź “Firmę zewnętrzną” bądź “Firmę trzecią” rozumie się podmiot zupełnie niezależny od Serwisu, który faktycznie zajmuje się świadczeniem usług polegających na zwiększeniu ilości fanów, lajków, obserwujących, wyświetleń, subskrypcji i innych tym podobnych.

3. Korzystanie z Serwisu wymaga posiadania sprawnego komputera PC lub telefonu, przeglądarki internetowej, obsługi JavaScript oraz akceptacji plików Cookies.

4. Serwis świadczy wyłącznie usługi pośrednictwa w zawarciu zlecenia kampanii z firmami trzecimi na zlecenie Klienta.

5. Klient chcąc skorzystać z Usług Serwisu musi być osobą pełnoletnią w rozumieniu Polskiego prawa (ukończenie 18 lat) posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych lub mieć co najmniej 13 lat i uzyskać zgodę rodzica lub opiekuna prawnego. Klienci korzystający z Serwisu, którzy mają ukończone 13 lat, oświadczają, iż posiadają zgodę, o której mowa w zdaniu poprzednim, i na żądanie Administratora przedstawią ją. Korzystanie z Serwisu przez osoby, które nie ukończyły 13 roku życia, jest zabronione, a Administrator ma prawo do odmowy świadczenia usług w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do wieku Klienta.

Rejestracja

1. Rejestracja w Serwisie odbywa się za pośrednictwem linku logowania przesyłanego na podany przez Klienta adres e-mail. Klient zobowiązuje się chronić otrzymane linki logowania i nie udostępniać ich osobom trzecim.

3. Rejestracja w serwisie wymaga weryfikacji poprawności wprowadzonego w formularzu rejestracyjnym adresu e-mail.

2. Rejestracja oznacza akceptację niniejszego regulaminu w jego brzmieniu w aktualnym momencie rejestracji.

4. Rejestracja w serwisie jest dobrowolna. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania informacji, o których mowa w pkt. 4.1-4.3, bez wpływu na możliwość korzystania z usług Serwisu.

4.1 Klient w dowolnym momencie może wycofać zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.

4.2 Klient w dowolnym momencie może zrezygnować z otrzymywania informacji o aktualizacjach lub nowych usługach oferowanych przez Serwis.

4.3 Klient w dowolnym momencie może zrezygnować z otrzymywania informacji o promocjach, kodach rabatowych lub innych ofertach specjalnych dostępnych w Serwisie.

4.4 Rezygnacja, o której mowa w pkt. 4.1-4.3, może nastąpić poprzez odesłanie wiadomości poprzez formularz kontaktowy dostępny pod adresem https://polskielajki.pl/kontakt/.

Ochrona i bezpieczeństwo danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Serwisu jest firma VVES Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-007) przy ulicy Uniwersyteckiej 13, posiadająca nadane numery NIP: 9542879134, REGON: 540152128 oraz KRS: 0001137605.

1.1 Ochrona danych osobowych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO).

1.2 Administrator szanuje prawo do prywatności i dba o bezpieczeństwo danych Klientów. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL), a dane osobowe są przechowywane na serwerach.

1.3 Wszelkie dane osobowe, które Administrator pozyskał poprzez działalność Serwisu są traktowane jako poufne i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych.

2. Przez korzystanie z Serwisu użytkownik wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie jego danych.

3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za działania osób trzecich powstałe w wyniku udostępniania loginu i/lub linków logowania przez użytkownika lub zaniechań po stronie użytkownika.

4. Dane podane przez klienta będą przetwarzane przez administratora w celu realizowania usług oferowanych przez Serwis oraz w celu usprawiedliwionych potrzeb administratora wynikających z przepisów prawa, w szczególności w celach marketingowych świadczonych przez administratora.

5. Użytkownik ma prawo do wglądu we wprowadzonych przez siebie danych, ich przetwarzania, poprawiania oraz do zgłoszenia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.

6. Klient może zażądać usunięcia danych z bazy serwisu bez podania przyczyny. Żądanie takie jest jednoznaczne z likwidacją konta klienta w serwisie i przepadkiem niewykorzystanych środków w Skarbonce.

7. Dalsze szczegóły związane z Polityką prywatności znajdziesz tutaj.

Odpowiedzialność

1. Administrator oświadcza, że Serwis nie jest w żaden sposób powiązany z Instagramem, Facebookiem, Youtubem, Twitterem / X, TikTokiem, Google, Spotify ani ich partnerami. Wszystkie ich loga widoczne w serwisie są ich własnością i są wykorzystywane w celach informacyjnych.

2. Administrator oświadcza, że dochowa wszelkich starań w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania Serwisu. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody spowodowane działaniem Serwisu lub brakiem funkcjonowania Serwisu.

3. Klient Serwisu przyjmuje do wiadomości wraz ze wszystkimi konsekwencjami, iż Serwis świadczy wyłącznie usługi pośrednictwa pomiędzy Klientem a firmami zewnętrznymi trudniącymi się świadczeniem usług polegających na zwiększeniu ilości fanów, lajków, obserwujących, wyświetleń, subskrypcji i innych tym podobnych i nie ponosi odpowiedzialności za działania tych firm.

4. Klient zobowiązuje się do korzystania z usług Serwisu w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, normami społecznymi oraz dobrymi obyczajami. Zabrania się wykorzystywania usług do celów niezgodnych z prawem, naruszających prawa osób trzecich lub dobre obyczaje.

5. Serwis realizuje zamówienie wyłącznie w oparciu o przekazane przez Klienta dane. Serwis nie weryfikuje w żaden sposób przekazanych danych. W przypadku przekazania przez Klienta danych błędnych, niekompletnych bądź nierzetelnych Serwis nie bierze odpowiedzialności za niepowodzenie i brak skuteczności zamówienia. Klientowi w takiej sytuacji nie przysługuje roszczenie o zwrot uiszczonego tytułem zamówienia wynagrodzenia albowiem Serwis na skutek złożonego zamówienia także ponosi szkody majątkowe.

6. Klient musi przekazać Serwisowi poprawny link lub nazwę profilu do wybranego serwisu społecznościowego. Przekazana treść (profil, post, film) musi być w pełni publiczna dla osób trzecich tak aby operator realizujący zamówienie wykonał je prawidłowo.

7. Klient przyjmuje do wiadomości i to akceptuję, iż Serwis przekazuje operatorowi dane zgodnie ze złożonym zamówieniem i dane zamówienia po przekazaniu do w/w operatora nie mogą być edytowane bądź anulowane. Klientowi w takiej sytuacji nie przysługuje roszczenie o zwrot uiszczonego tytułem zamówienia wynagrodzenia albowiem Serwis na skutek złożonego zamówienia także ponosi szkody majątkowe.

8. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za jakość usług świadczonych przez firmy zewnętrzne. Jednak firma VVES sp. z o.o. działa z renomowanymi operatorami, którzy spełniają wysokie standardy jakości oraz posiadają gwarancję weryfikowaną przez serwis.

9. Administrator Serwisu zastrzega, iż usługi świadczone za pośrednictwem serwisu mogą nie przynieść założonych rezultatów np. przez przyczyny nie zależne od operatorów zewnętrznych np. algorytmy poszczególnych portali społecznościowych a administratorowi serwisu nie przysługuje obowiązek zapewnienia gwarancji rezultatu.

10. Wszystkie nazwy obecne na stronie to nazwy handlowe lub zastrzeżone znaki towarowe należące do ich właścicieli. Nazwa Instagram oraz logo Instagram należy do Instagram, Inc.

11. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania Klientów, które mogą naruszać prawa osób trzecich, w tym prawa autorskie, prawa do wizerunku lub inne prawa własności intelektualnej.

12. Odpowiedzialność administracja za funkcjonowanie serwisu ogranicza się do kwoty opłaconego przez Klienta zamówienia.

Sposoby realizacji

1. Czas realizacji usług oferowanych przez Serwis wynosi maksymalnie od 1 godziny do 7 dni roboczych (w dni robocze od godziny 9:00 do 17:00) od daty otrzymania płatności za zamówienie.

2. Dokładny harmonogram oraz czas realizacji zostanie podany klientowi w wiadomości e-mail po zaksięgowaniu płatności.

3. Czas realizacji może wydłużyć się w zależności od dostępności zasobów po stronie operatorów zewnętrznych oraz innych czynników obiektywnych pozostających poza kontrolą serwisu.

4. W/w czas nie obejmuje w żadnym wymiarze okresu ochrony tj. zagwarantowanej jakości przez operatora.

5. Poprzez pojęcie “Gwarancja 30 dni” rozumie się świadczenie usługi operatora (zawartej w Cenie bazowej) poprzez uzupełnienie ewentualnych ubytków przez okres 30 dni od pełnej realizacji usługi. Po tym okresie usługa zostaje uznana za w pełni wykonaną i dostarczoną.

6. Poprzez pojęcie “Gwarancja dożywotnia” rozumie się świadczenie usługi operatora (zawartej w Cenie bazowej) poprzez uzupełnienie ewentualnych ubytków przez okres od 1 roku do 3 lat (w zależności od kategorii produktu) od pełnej realizacji usługi. Po tym okresie usługa zostaje uznana za w pełni wykonaną i dostarczoną.

7. Poprzez pojęcie “Gwarancja premium” rozumie się świadczenie usługi (płatnej dodatkowo tj. nie zawartej w Cenie bazowej) poprzez udzielenie dodatkowych 30 dni gwarancji, po 30 dniowym okresie ochrony od operatora.

Płatności

1. W serwisie są honorowane następujące formy płatności:

1.1 Płatność przelewem internetowym lub BLIK – płatność jest realizowana za pośrednictwem systemu płatności imoje w czasie rzeczywistym; zamówienie jest realizowane po odnotowaniu wpływu wartości zamówienia na konto w jednym z w/w systemów płatności.

1.2 Płatność kartą – płatność jest realizowana za pośrednictwem systemu płatności imoje w czasie rzeczywistym; zamówienie jest realizowane po odnotowaniu wpływu wartości zamówienia na konto Serwisu w systemie.

2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za poprawne funkcjonowanie systemów płatności.

3. Wszelkie reklamacje dotyczące nieprawidłowego działania systemów płatności należy zgłosić bezpośrednio do w/w systemów.

4. Realizacja zamówienia następuje natychmiast po zaksięgowaniu płatności.

5. Faktura jest wystawiana automatycznie zgodnie z danymi podanymi w zamówieniu.

5.1 Klient może pobrać fakturę po przejściu do zakładki “Faktury” w zakładce “Moje konto”.

5.2 Faktura jest załączana do e-maila z potwierdzeniem zamówienia.

5.3 Faktury są wystawiane zgodnie z Polskimi przepisami podatkowymi.

5.4 Klient wyraża zgodę na otrzymanie faktury w formie elektronicznej, która będzie przesyłana na wskazany adres e-mail i dostępna w serwisie.

Skarbonka

Serwis Polskielajki.pl oferuje swoim Klientom możliwość korzystania ze Skarbonki (zwanej też Wirtualnym Portfelem). Jest to system rabatowy, który umożliwia gromadzenie i wykorzystywanie rabatów na zakup usług oferowanych wyłącznie przez Serwis.

Rabat za doładowanie

Przy każdym doładowaniu Skarbonki, Klient może otrzymać dodatkowy rabat promocyjny. Rabat ten zostanie automatycznie dodany do salda Skarbonki. Szczegółowe warunki przyznawania rabatów, w tym ich wysokości są dostępne na stronie Skarbonki po zalogowaniu do Serwisu.

Rabat za dokonanie zakupu

Za każde prawidłowo złożone i opłacone zamówienie w Serwisie, Klient może otrzymać dodatkowy rabat promocyjny. Rabat ten zostanie automatycznie dodany do salda Skarbonki.

Zasady wykorzystania rabatów:

1. Rabaty zgromadzone w Skarbonce mogą być wykorzystane wyłącznie do obniżenia ceny przyszłych zakupów usług oferowanych przez Serwis Polskielajki.pl.

2. Zgromadzone rabaty nie podlegają wymianie na gotówkę i nie mogą być przekazywane innym użytkownikom.

3. Rabaty w Skarbonce nie stanowią formy pieniądza elektronicznego i nie podlegają regulacjom ustawy o usługach płatniczych oraz ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.

4. Saldo Skarbonki nie może być ujemne. Rabaty mogą być odliczane od ceny zakupu tylko do wysokości dostępnego salda.

5. Rabaty zgromadzone w Skarbonce są ważne przez okres 12 miesięcy od daty ostatniej transakcji (otrzymania lub wykorzystania rabatu). Po tym okresie niewykorzystane rabaty mogą wygasnąć, o czym Klient zostanie poinformowany z 30-dniowym wyprzedzeniem.

Reklamacje

1. Każdy z klientów ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą usług oferowanych przez Serwis.

2. Obsługą reklamacji zajmuje się administracja serwisu.

3. Reklamacje dotyczące zamówionych usług mogą być składane poprzez formularz kontaktowy na stronie https://polskielajki.pl/kontakt/ w terminie 14 dni od daty zdarzenia uzasadniającego zwrot. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące dane: imię i nazwisko Klienta, numer zamówienia, datę złożenia zamówienia, przyczynę reklamacji, dane kontaktowe Klienta.

4. Reklamacje zgłaszane przez Użytkownika będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich zgłoszenia.

5. Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej.

6. Od wyniku reklamacji klientowi przysługuje prawo do odwołania, które należy złożyć pisemnie i przesłać pocztą na w/w adres właściciela i administratora serwisu w ciągu 14 dni od daty otrzymania odpowiedzi na reklamację

7. Klientowi nie przysługuje prawo do reklamacji gdy:

7.1 Dobrowolnie usuwa i tym samym zakłóca działanie usług prowadzonych przez operatora za pośrednictwem Polskielajki.pl

7.2 Na skutek błędu lub niewiedzy złożył niepoprawnie zamówienie bądź nie zastosował się do regulaminu.

8. Reklamacje dotyczące funkcjonowania serwisu należy zgłaszać przez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://polskielajki.pl/kontakt/ w terminie 7 dni od daty zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie.

Prawa autorskie

1. Wszystkie zdjęcia, ich opisy oraz inne materiały wizualne lub tekstowe, zamieszczone na stronie Serwisu są własnością Administratora.

2. Zabronione jest powielanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie materiałów określonych w ust. 1 powyżej bez uzyskania uprzedniej, pisemnej zgody Administratora.

Odstąpienie od umowy

1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., klient zawierający umowę na odległość ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy lub od dnia dostarczenia usług. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient powinien wysłać wiadomość za pomocą formularza dostępnego na stronie https://polskielajki.pl/kontakt/, podając następujące informacje: dane kontaktowe, adres e-mail, oświadczenie o odstąpieniu od umowy, datę zakupu oraz płatności, nazwę zakupionej usługi oraz jej cenę (wraz z ewentualną zniżką).

2. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku umów dotyczących dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym jeżeli realizacja świadczenia rozpoczęła się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia oraz po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia.

Postanowienia końcowe

1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Przed złożeniem zamówienia użytkownik powinien zapoznać się z aktualnym brzmieniem regulaminu i je zaakceptować. Korzystanie z usług po wprowadzeniu zmian w regulaminie oznacza akceptację jego nowego brzmienia.

2. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu przez klienta, w szczególności w zakresie ochrony danych osobowych lub zasad poufności, administrator może bezpowrotnie usunąć konto klienta.

3. W przypadku, gdy którekolwiek z postanowień regulaminu zostanie uznane za nieważne lub bezskuteczne na mocy prawomocnego orzeczenia sądu, pozostałe postanowienia pozostają w mocy i nadal obowiązują strony.

4. Niniejszy regulamin jest własnością administratora serwisu Polskielajki.pl, który zastrzega sobie prawo do kopiowania i modyfikowania jego treści. Kopiowanie lub modyfikowanie regulaminu przez inne podmioty wymaga zgody administratora.

5. Niniejszy regulamin podlega prawu Polskiemu. Wszelkie spory wynikające z postanowień niniejszego regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby właściciela serwisu, chyba że obowiązujące przepisy prawa stanowią inaczej.

Regulamin obowiązujący od 11.11.2025
Uwaga: Nowy regulamin wejdzie w życie od 11 listopada 2025 roku.

Regulamin serwisu od 11.11.2025

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu działającego pod adresem internetowym Polskielajki.pl (https://polskielajki.pl).
  2. Serwis jest platformą pośrednictwa pomiędzy Klientem a podmiotami trzecimi, umożliwiającą Klientowi zlecanie działań w serwisach społecznościowych.
  3. Właścicielem i Administratorem Serwisu jest VVES Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, pod adresem: ul. Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice, Polska, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001137605, posiadająca numer NIP: 9542879134, numer REGON: 540152128.
  4. Kontakt z Administratorem Serwisu: e-mail – kontakt (at) polskielajki.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny pod adresem https://polskielajki.pl/kontakt/.
  5. Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu i zobowiązanie do przestrzegania jego zasad.

§ 2. DEFINICJE

Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się następujące definicje:

  1. Serwis – platforma internetowa działająca pod adresem Polskielajki.pl (https://polskielajki.pl).
  2. Administrator – VVES Sp. z o.o., właściciel i administrator Serwisu.
  3. Klient – osoba fizyczna korzystająca z Serwisu w celach osobistych i niekomercyjnych (konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta).
  4. Korzystanie z serwisu – wszelkie formy interakcji z platformą Polskielajki.pl, w tym w szczególności składanie zamówień na zasadach zawartych w niniejszym Regulaminie.
  5. Wykonawca usługi – podmiot niezależny od Serwisu, który faktycznie zajmuje się świadczeniem usług polegających na zwiększeniu ilości polubień, obserwujących, wyświetleń, subskrypcji i innych podobnych interakcji na stronach internetowych oraz w serwisach społecznościowych. Administrator prowadzi proces weryfikacji i selekcji Wykonawców, lecz nie ponosi odpowiedzialności za ich działania wykraczające poza zakres uzgodniony w umowie o współpracy.
  6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane poprzez system Serwisu, zawierające wybór konkretnej usługi, jej parametry oraz cenę, stanowiące przyjęcie oferty Administratora i prowadzące do zawarcia umowy.

  7. Usługa – pośrednictwo w zwiększeniu liczby polubień, obserwujących, wyświetleń, subskrypcji lub innych interakcji na stronach internetowych oraz w serwisach społecznościowych, realizowane przez Wykonawcę na zlecenie Klienta, przekazane przez Serwis.
  8. Realizacja zamówienia – dostarczenie przez Wykonawcę usługi uzgodnionej liczby interakcji (polubień, obserwujących, wyświetleń etc.) do wskazanego przez Klienta profilu w serwisie społecznościowym, strony internetowej lub publikacji, potwierdzone przez system Serwisu.
  9. Konto – indywidualny profil Klienta w Serwisie, umożliwiający składanie zamówień, zarządzanie Skarbonką oraz dostęp do historii transakcji.
  10. Skarbonka – system punktów promocyjnych prowadzony przez Serwis, umożliwiający gromadzenie i wykorzystywanie zniżek na usługi Serwisu.
  11. Umowa o świadczenie usług – umowa zawierana między Klientem a Administratorem, na podstawie której Administrator zobowiązuje się zorganizować realizację zamówienia poprzez zlecenie go Wykonawcy oraz zapewnić obsługę płatności, system Skarbonki i wsparcie w procesie reklamacyjnym.

§ 3. WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Korzystanie z Serwisu wymaga posiadania:
    • sprawnego komputera PC lub telefonu,
    • przeglądarki internetowej,
    • obsługi JavaScript,
    • akceptacji plików Cookies (szczegóły w § 21 Regulaminu oraz w Polityce Cookies).

§ 4. ZAKRES USŁUG

  1. Serwis świadczy usługi polegające na organizacji i koordynacji zamówień na interakcje na stronach internetowych i w serwisach społecznościowych (polubienia, obserwujący, wyświetlenia etc.), które są realizowane przez niezależnych Wykonawców.
  2. Administrator odpowiada za:
    1. przyjęcie i obsługę zamówienia,
    2. przekazanie zamówienia do Wykonawcy,
    3. obsługę płatności i system Skarbonki,
    4. wsparcie w procesie reklamacyjnym wobec Wykonawcy,
    5. monitorowanie jakości współpracujących Wykonawców.
  3. Usługi oferowane przez Serwis mają wyłącznie charakter:
    1. symulacyjny – służą testowaniu i ocenie funkcjonalności profili w serwisach społecznościowych, stron internetowych lub publikacji;
    2. demonstracyjny – umożliwiają przedstawienie wizualne profili w serwisach społecznościowych, stron internetowych lub publikacji z większą liczbą interakcji;
    3. rozrywkowy/rekreacyjny – przeznaczone do celów rozrywkowych i osobistej satysfakcji Klienta;
    4. analityczny – umożliwiają analizę działania mechanizmów serwisów internetowych i społecznościowych;
    5. eksperymentalny – służą eksperymentowaniu z różnymi strategiami na stronach internetowych i w mediach społecznościowych.
  4. Za faktyczną realizację zamówienia (dostarczenie Usługi) odpowiada Wykonawca. Administrator dokłada należytej staranności w wyborze rzetelnych Wykonawców, jednak nie kontroluje bezpośrednio procesu realizacji zamówień.
  5. Usługi nie stanowią rzeczywistych opinii ani faktycznego zainteresowania użytkowników i nie mogą być traktowane jako dowód jakości, wiarygodności czy oceny profili w serwisach społecznościowych, stron internetowych lub publikacji.
  6. Interakcje generowane w ramach usług Serwisu mają wyłącznie charakter opisany w pkt. 3 niniejszego paragrafu i nie odzwierciedlają rzeczywistego zaangażowania i aktywności osób trzecich.

§ 5. WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU

  1. Klient korzystający z Usług Serwisu musi być:
    1. osobą pełnoletnią w rozumieniu polskiego prawa (po ukończeniu 18 lat) posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych,
    2. osobą, która ukończyła co najmniej 13 lat, będącą pod nadzorem i korzystającą za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.
  2. Korzystanie z Serwisu przez osoby poniżej 13 roku życia jest zabronione.
  3. Nadzór rodzica lub opiekuna prawnego oznacza, że: rodzic/opiekun prawny wyraża zgodę na korzystanie z Serwisu przez osobę niepełnoletnią, rodzic/opiekun prawny jest świadomy działań podejmowanych przez osobę niepełnoletnią w Serwisie, rodzic/opiekun prawny ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie działania i zobowiązania wynikające z korzystania z Serwisu przez osobę niepełnoletnią.
  4. Administrator zastrzega sobie prawo do: żądania potwierdzenia zgody rodzica lub opiekuna prawnego w przypadku uzasadnionych wątpliwości, odmowy świadczenia usług lub zawieszenia konta do czasu potwierdzenia zgody, weryfikacji wieku Klienta.

§ 6. ZAKAZ UŻYTKU KOMERCYJNEGO

  1. Serwis świadczy usługi wyłącznie na rzecz konsumentów do celów prywatnych, niekomercyjnych.
  2. Zabrania się:
    1. wykorzystywania usług Serwisu w ramach działalności gospodarczej,
    2. odsprzedaży usług Serwisu osobom trzecim,
    3. wykorzystywania usług do generowania przychodów (np. monetyzacja profili, współpraca z markami, influencer marketing),
    4. korzystania z usług przez podmioty gospodarcze lub w ich imieniu.
    5. wykorzystywania usług Serwisu do wprowadzania w błąd opinii publicznej i/lub partnerów biznesowych.
  3. Klient składając zamówienie oświadcza, że:
    1. korzysta z usług w celach prywatnych, niekomercyjnych,
    2. jest świadomy zakazu użytku komercyjnego,
    3. ponosi pełną odpowiedzialność za sposób wykorzystania usług.
  4. W przypadku naruszenia zakazu użytku komercyjnego Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie konsekwencje prawne i finansowe wynikające z takiego wykorzystania w zakresie, w jakim jest to zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
  5. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek konsekwencje wynikające z komercyjnego wykorzystania usług przez Klienta, w tym za:
    1. roszczenia osób trzecich, serwisów internetowych lub platform społecznościowych,
    2. naruszenie przepisów o nieuczciwych praktykach rynkowych,
    3. wprowadzenie odbiorców w błąd co do rzeczywistego zaangażowania użytkowników.

§ 7. REJESTRACJA

  1. Rejestracja w Serwisie odbywa się za pośrednictwem linku logowania przesyłanego na podany przez Klienta adres e-mail.
  2. Rejestracja w Serwisie wymaga weryfikacji poprawności wprowadzonego w formularzu rejestracyjnym adresu e-mail.
  3. Rejestracja oznacza akceptację niniejszego Regulaminu w jego brzmieniu w aktualnym momencie rejestracji.
  4. Klient zobowiązuje się chronić otrzymane linki logowania i nie udostępniać ich osobom trzecim.
  5. Rejestracja w Serwisie jest dobrowolna.

§ 8. ZGODY MARKETINGOWE

  1. Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na:
    1. otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym o aktualizacjach, nowych usługach, promocjach i kodach rabatowych (podstawa prawna: art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne),
    2. marketing bezpośredni produktów i usług Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
    3. Zgody, o których mowa powyżej, są wyrażane poprzez zaznaczenie odpowiednich pól wyboru (checkboxów) podczas rejestracji lub w ustawieniach konta. Brak zgody nie wpływa na możliwość korzystania z usług Serwisu.
  2. Klient w dowolnym momencie może wycofać wyrażone zgody marketingowe poprzez:
    1. zmianę ustawień w swoim koncie,
    2. kliknięcie w link rezygnacji znajdujący się w każdej wiadomości marketingowej,
    3. przesłanie wiadomości e-mail lub przez formularz kontaktowy dostępny pod adresem https://polskielajki.pl/kontakt/.
  3. Wycofanie zgody marketingowej nie wpływa na legalność przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.

§ 9. OCHRONA I BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest VVES Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, pod adresem: ul. Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice, Polska, posiadająca numer NIP: 9542879134, numer REGON: 540152128, numer KRS: 0001137605.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym cele, podstawy prawne, okresy przechowywania oraz prawa osób, których dane dotyczą, znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Serwisu pod adresem: https://polskielajki.pl/polityka-prywatnosci/

§ 10. PRAWA I OBOWIĄZKI KLIENTA

  1. Klient ma prawo do wglądu we wprowadzone przez siebie dane, ich przetwarzania, poprawiania oraz do zgłoszenia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.
  2. Klient może zażądać usunięcia danych z bazy Serwisu bez podania przyczyny. Żądanie takie jest jednoznaczne z likwidacją konta Klienta w Serwisie.
  3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za działania osób trzecich powstałe w wyniku udostępniania loginu lub linków logowania przez Klienta lub zaniechań po stronie Klienta.
  4. Klient zobowiązuje się do korzystania z usług Serwisu w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, normami społecznymi, dobrymi obyczajami oraz regulaminami serwisów internetowych i społecznościowych, do których zamawiane są usługi.
  5. Klient zobowiązuje się nie używać Serwisu w sposób niezgodny z prawem, oszukańczy lub w sposób, który może wyrządzić szkodę innym użytkownikom lub osobom trzecim.
  6. Klient zobowiązuje się nie podejmować działań, które mogłyby zaszkodzić funkcjonowaniu Serwisu, w tym prób nieautoryzowanego dostępu do systemów, ataków DDoS czy używania automatycznych narzędzi (botów) w sposób niezgodny z Regulaminem.

§ 11. ZAMYKANIE KONTA

  1. Klient może w każdej chwili zamknąć swoje konto w Serwisie poprzez:
    1. samodzielne usunięcie konta w panelu “Moje konto” w Serwisie,
    2. przesłanie wniosku o zamknięcie konta przez e-mail lub formularz kontaktowy dostępny pod adresem https://polskielajki.pl/kontakt/.
  2. W przypadku złożenia wniosku przez e-mail lub formularz kontaktowy, Administrator zamknie konto w terminie 14 dni od otrzymania wniosku.
  3. Zamknięcie konta powoduje: utratę dostępu do wszystkich funkcji Serwisu, wygaśnięcie wszystkich punktów bonusowych zgromadzonych w Skarbonce, możliwość zwrotu punktów zakupionych zgodnie z §16 pkt. 10-12 Regulaminu (wniosek o zwrot musi zostać złożony przed zamknięciem konta lub w terminie 14 dni od daty zamknięcia konta).
  4. W przypadku aktywnych zamówień w trakcie realizacji: zamówienia będą dokończone przez Wykonawców, Klient może zgłosić reklamację zgodnie z §17 Regulaminu, gwarancje określone w §12 Regulaminu pozostają w mocy.
  5. Dane osobowe po zamknięciu konta:
    1. dane niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych (np. dokumentacja księgowa) zostaną zanonimizowane i przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa,
    2. pozostałe dane osobowe zostaną trwale usunięte w terminie 30 dni od zamknięcia konta.
  6. Administrator może zamknąć konto Klienta w przypadkach określonych w §21 pkt. 4 Regulaminu (naruszenie postanowień Regulaminu).

§ 12. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Administrator oświadcza, że Serwis nie jest w żaden sposób powiązany, stowarzyszony ani sponsorowany przez Instagram, Facebook, YouTube, Twitter/X, TikTok, Google, Meta Platforms Inc., ByteDance ani ich podmioty powiązane lub partnerów. Wszystkie znaki towarowe, loga i nazwy tych serwisów są własnością ich prawnych właścicieli i są wykorzystywane w Serwisie wyłącznie w celach informacyjnych.
  2. Administrator ponosi odpowiedzialność za prawidłowe przyjęcie zamówienia, jego rejestrację w systemie, obsługę płatności, przekazanie zlecenia do Wykonawcy w określonym terminie oraz za prowadzenie systemu Skarbonki zgodnie z Regulaminem.
  3. Za faktyczną realizację zamówienia, w tym za jakość, terminowość i skuteczność dostarczenia zamówionych interakcji, odpowiada Wykonawca usługi. Administrator zobowiązuje się do dochowania należytej staranności przy wyborze Wykonawców oraz do wsparcia Klienta w kontakcie z Wykonawcą w przypadku problemów z realizacją zamówienia.
  4. Na każdą zakupioną usługę Klient otrzymuje 30-dniową gwarancję uzupełnienia, liczoną od daty zakończenia realizacji zamówienia.
  5. Gwarancja jest udzielana przez Wykonawcę i realizowana przez niego. W przypadku, gdy Wykonawca nie wywiąże się z gwarancji pomimo zgłoszenia reklamacji, Administrator może (ale nie jest zobowiązany) dobrowolnie uzupełnić braki poprzez zlecenie naprawy innemu Wykonawcy lub poprzez zwrot proporcjonalnej części ceny zamówienia.
  6. Dobrowolne działania Administratora opisane powyżej mają charakter komercyjnego gestu dobrej woli i nie stanowią uznania odpowiedzialności prawnej za działania Wykonawcy ani nie prowadzą do rozszerzenia zakresu odpowiedzialności Administratora poza zakres usługi pośrednictwa.
  7. Gwarancja uzupełnienia nie obejmuje spadków spowodowanych działaniami platform społecznościowych lub właścicieli stron internetowych, usunięciem lub modyfikacją profilu, strony internetowej lub publikacji przez Klienta, zmianą ustawień prywatności lub dostępności, albo naruszeniem regulaminów platform społecznościowych lub zasad stron internetowych przez Klienta.
  8. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania serwisów internetowych lub platform społecznościowych, w tym za usunięcie interakcji, ograniczenie zasięgów, zawieszenie lub zablokowanie konta Klienta, zmiany w algorytmach, polityce lub regulaminach tych platform.
  9. Klient przyjmuje do wiadomości, że korzystanie z usług tego typu może być niezgodne z regulaminami odpowiednich stron internetowych lub serwisów społecznościowych. Odpowiedzialność za zgodność korzystania z usług Serwisu z regulaminami serwisów internetowych i platform społecznościowych ponosi wyłącznie Klient.
  10. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za sankcje nałożone przez platformy społecznościowe lub właścicieli stron internetowych na profil lub stronę Klienta, w tym za blokadę, zawieszenie, ograniczenie zasięgu lub usunięcie profilu w serwisie społecznościowym albo strony internetowej, niezależnie od przyczyny tych działań.
  11. Administrator nie gwarantuje ciągłego, nieprzerwanego lub wolnego od błędów działania Serwisu oraz nie gwarantuje dokładności ani niezawodności wyników korzystania z usług.
  12. Administrator dochowa wszelkich starań w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania Serwisu, jednak nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody spowodowane tymczasowym nieprawidłowym działaniem Serwisu lub brakiem funkcjonowania Serwisu.
  13. Odpowiedzialność Administratora wobec Klienta:
    1. Za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pośrednictwa (przyjęcie, przekazanie zamówienia, obsługa płatności, skarbonka) – odpowiedzialność pełna, zgodnie z Kodeksem cywilnym.
    2. Za działania lub zaniechania Wykonawcy usługi (jakość, termin realizacji zamówienia) – Administrator dochowuje należytej staranności w wyborze Wykonawców i pośredniczy w procesie reklamacyjnym, jednak odpowiedzialność bezpośrednia spoczywa na Wykonawcy.
    3. W przypadku gdy Administrator dobrowolnie uzupełnia braki w realizacji zamówienia – działanie to ma charakter gwarancyjny i nie stanowi podstawy do rozszerzenia odpowiedzialności Administratora poza zakres usługi pośrednictwa.
  14. Powyższe postanowienia nie wyłączają ani nie ograniczają odpowiedzialności Administratora za: szkody wyrządzone umyślnie lub wskutek rażącego niedbalstwa, szkody na osobie, odpowiedzialności wynikającej z przepisów o rękojmi lub gwarancji, a także z innych obowiązujących przepisów prawa.
  15. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań, jeśli jest to bezpośrednim następstwem siły wyższej, przez którą rozumie się zdarzenia zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, w tym:
    1. klęski żywiołowe (powodzie, trzęsienia ziemi, pożary),
    2. działania wojenne, akty terroryzmu, stany wyjątkowe,
    3. decyzje organów władzy państwowej uniemożliwiające prowadzenie działalności,
    4. masowe awarie infrastruktury krytycznej (np. blackout energetyczny dotykający region).
  16. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za problemy w realizacji zamówienia spowodowane przez Klienta, w szczególności gdy Klient:
    1. podał błędne dane w zamówieniu,
    2. ustawił profil jako prywatny lub niedostępny w czasie realizacji,
    3. usunął, zmienił lub zmodyfikował profil w trakcie realizacji,
    4. naruszył postanowienia niniejszego Regulaminu.
  17. Usługi świadczone przez Serwis są realizowane z zachowaniem profesjonalnych standardów, jednak ich charakter i ograniczenia techniczne serwisów internetowych oraz platform społecznościowych powodują, że Administrator nie gwarantuje osiągnięcia określonych celów przez Klienta ani trwałego wzrostu zaangażowania.
  18. Administrator zastrzega sobie prawo do czasowego wyłączenia Serwisu w celu przeprowadzenia prac konserwacyjnych, technicznych lub aktualizacji systemu. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z czasowej niedostępności Serwisu.

§ 13. CENY USŁUG W SERWISIE

  1. Wszystkie ceny wyświetlane w Serwisie są cenami końcowymi i zawierają wszelkie obowiązujące podatki i opłaty, zgodnie z aktualnym statusem podatkowym Administratora i obowiązującymi przepisami w Polsce.
  2. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług w dowolnym momencie. Zmiany cen nie mają wpływu na zamówienia złożone przed wprowadzeniem zmian.
  3. Ceny usług w Serwisie są zależne od wybranych przez Klienta opcji przy zakupie. Wszystkie ceny są transparentne, precyzyjnie określone dla konkretnej usługi oraz podane Klientowi przed ich zakupem. Na ostateczną cenę zamówienia składają się następujące czynniki: Cena bazowa (zależna od wybranego rodzaju i lokalizacji usługi), wybrane opcje Jakości usługi (jeśli dotyczą danego rodzaju usługi), Termin realizacji usługi, Gwarancja premium oraz usługa Stopniowego dodawania.
  4. Przez pojęcie “Ceny bazowej” rozumie się cenę usługi w najniższej możliwej konfiguracji, tj. standardowej jakości bez dodatkowych opcji, które są płatnymi dodatkowo usługami.
  5. Przez pojęcie “Jakości usługi” (dotyczącej lokalizacji MIX) rozumie się następujące rozróżnienie:
    1. Standardowa jakość (w Cenie bazowej) – realizacja zamówionej usługi z 30-dniową gwarancją uzupełnienia od Wykonawcy w przypadku spadku liczby interakcji poniżej zamówionego poziomu.
    2. Wysoka jakość (płatna dodatkowo, tj. niezawarta w Cenie bazowej) – realizacja zamówienia usługi wyższej jakości z 30-dniową gwarancją uzupełnienia od Wykonawcy w przypadku spadku liczby interakcji poniżej zamówionego poziomu.
    3. Premium jakość (płatna dodatkowo, tj. niezawarta w Cenie bazowej) – realizacja zamówienia usługi jakości premium z 30-dniową gwarancją uzupełnienia od Wykonawcy oraz częściowym geotargetowaniem na region EU i/lub USA.
  6. Przez pojęcie usługi targetowanej na konkretną lokalizację (np. Polska, Niemcy etc.) rozumie się osobną usługę dostępną w ofercie, która jest realizowana w najwyższej dostępnej jakości dla danego targetowania z 30-dniową gwarancją uzupełnienia od Wykonawcy oraz pełnym geotargetowaniem na wybraną lokalizację. Cena bazowa tej usługi jest określona bezpośrednio dla wybranej lokalizacji i jest podana Klientowi przed zakupem.
  7. Przez pojęcie “Terminu realizacji usługi” rozumie się następujące rozróżnienie:
    1. Termin normalny (w Cenie bazowej) – Serwis zapewnia standardowy czas przekazania zamówienia do realizacji, tj. w ciągu 12 godzin (w przypadku wzmożonej liczby zamówień może to potrwać do 36 godzin).
    2. Termin błyskawiczny (płatny dodatkowo, tj. niezawarty w Cenie bazowej) – zamówienie realizowane priorytetowo z pierwszeństwem przed innymi zamówieniami. Przekazanie zamówienia do realizacji następuje w ciągu 10 minut.
  8. Przez pojęcie “Stopniowego dodawania” rozumie się usługę (płatną dodatkowo, tj. niezawartą w Cenie bazowej) polegającą na podzieleniu realizacji zamówienia na odpowiednie części, co zapewnia bardziej naturalny proces realizacji w czasie.
  9. Przez pojęcie “Gwarancji premium” rozumie się usługę (płatną dodatkowo, tj. niezawartą w Cenie bazowej) polegającą na udzieleniu dodatkowych 30 dni gwarancji uzupełnienia, po 30-dniowym okresie podstawowej gwarancji świadczonej przez Wykonawcę.

§ 14. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówienia składane w Serwisie są przekazywane do realizacji Wykonawcom zewnętrznym.
  2. Czas realizacji zamówienia zależy od rodzaju oraz wariantu zamówionej usługi i wynosi od kilku minut do 72 godzin w skrajnych przypadkach.
  3. Administrator dołoży wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane terminowo, jednak nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane działaniami Wykonawców zewnętrznych, serwisów internetowych lub platform społecznościowych.
  4. Klient zobowiązany jest do upewnienia się, że dane podane w zamówieniu (np. adres profilu w serwisie społecznościowym, nazwa proflu, adres strony internetowej, adres publikacji) są poprawne. Błędnie złożone zamówienia mogą nie zostać zrealizowane, a Klient może nie mieć prawa do reklamacji w takim przypadku.
  5. Klient zobowiązany jest do zachowania publicznego dostępu do profilu w serwisie społecznościowym, strony internetowej lub publikacji na czas realizacji zamówienia. Zamówienia na profile w serwisach społecznościowych, strony internetowe lub publikacje o ograniczonej dostępności (prywatne, zablokowane, usunięte) nie mogą być zrealizowane i nie podlegają reklamacji.
  6. W przypadku problemów z realizacją zamówienia Klient powinien skontaktować się z Administratorem za pomocą e-mail lub formularza kontaktowego.
  7. W uzasadnionych przypadkach Administrator może zwrócić się do Klienta o przedstawienie dodatkowych informacji niezbędnych do realizacji zamówienia lub weryfikacji jego poprawności. Takie informacje mogą obejmować w szczególności:
    1. zrzut ekranu przedstawiający statystyki profilu w serwisie społecznościowym, strony internetowej lub publikacji,
    2. potwierdzenie własności profilu w serwisie społecznościowym, strony internetowej lub publikacji.
  8. Administrator może przekazać Wykonawcy niezbędne informacje dodatkowe uzyskane od Klienta w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji Usługi.
  9. Klient zobowiązany jest do przekazania wymaganych informacji w terminie wskazanym przez Administratora, a brak ich przedstawienia może skutkować wstrzymaniem realizacji zamówienia do czasu ich dostarczenia.
  10. Administrator zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do zgodności zamówienia z Regulaminem lub przepisami prawa.

§ 15. PŁATNOŚCI

  1. Płatności za usługi w Serwisie są realizowane za pośrednictwem zaufanych operatorów płatności, zgodnie z ich regulaminami.
  2. Serwis współpracuje z następującymi operatorami płatności:
    1. imoje (ING Bank Śląski S.A.)
    2. Cardinity (Nomupay UAB)
    3. Finby (Finby Finance Limited / TrustPay a.s.)
  3. Przetwarzanie płatności podlega regulaminom ww. operatorów dostępnym na ich stronach internetowych. Administrator nie przechowuje danych kart płatniczych.
  4. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności zgodnie z podanymi informacjami, aby zamówienie mogło zostać zrealizowane.
  5. Administrator nie przechowuje danych karty płatniczej ani innych wrażliwych danych płatniczych. Wszystkie transakcje są przetwarzane przez zewnętrznych, certyfikowanych dostawców usług płatniczych zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa (np. PCI DSS).
  6. Po dokonaniu płatności Klient otrzyma potwierdzenie transakcji na podany adres e-mail.
  7. W przypadku problemów z realizacją płatności Klient powinien skontaktować się z Administratorem za pomocą e-mail lub formularza kontaktowego dostępnego na stronie Serwisu.
  8. W przypadku problemów technicznych z systemem płatności Administrator dołoży wszelkich starań, aby rozwiązać problem w możliwie najkrótszym czasie. Klient zostanie poinformowany o opóźnieniu w realizacji zamówienia.

§ 16. SKARBONKA

  1. Serwis oferuje Klientom system rabatowy (zwany Skarbonką, Portfelem lub Wirtualnym Portfelem), umożliwiający gromadzenie punktów promocyjnych „wPLN” (punkty wyrażone w walucie PLN). Każdy punkt wPLN stanowi równowartość 1 zł rabatu przy zakupie usług w Serwisie.
  2. Punkty wPLN stanowią bon towarowy (voucher) w formie treści cyfrowej i nie są pieniądzem elektronicznym, środkiem płatniczym ani wkładem bankowym. Punkty mogą być wykorzystane wyłącznie do obniżenia ceny usług w Serwisie i nie mogą być przedmiotem transakcji z osobami trzecimi.
  3. W Skarbonce wyróżnia się dwa typy punktów wPLN:
    1. punkty zakupione – nabyte odpłatnie przez Klienta,
    2. punkty bonusowe – przyznane nieodpłatnie w ramach promocji, cashback lub akcji marketingowych.
  4. Punkty wPLN można zdobyć poprzez:
    1. odpłatne doładowanie Skarbonki,
    2. zakup usług w Serwisie (cashback po zrealizowaniu zamówienia).
  5. Punkty bonusowe z cashback:
    1. Cashback jest przyznawany automatycznie po zrealizowaniu zamówienia przez Wykonawcę,
    2. Wysokość cashbacku jest zmienna i zależy od aktualnej promocji (np. 3%, 5%, 10%),
    3. Aktualna wysokość cashbacku jest widoczna przy składaniu zamówienia oraz w panelu Skarbonka,
    4. Cashback jest przyznawany wyłącznie za zamówienia opłacone ze środków własnych (nie z punktów wPLN),
    5. Administrator może czasowo modyfikować wysokość cashbacku w ramach promocji.
  6. Punkty wPLN:
    1. można wykorzystać wyłącznie do obniżenia ceny usług w Serwisie,
    2. nie podlegają wymianie na gotówkę,
    3. nie mogą być przekazywane innym użytkownikom,
    4. nie mogą być wykorzystane do zakupu kolejnych punktów wPLN.
  7. Punkty bonusowe i punkty zakupione są ważne przez 12 miesięcy od daty ich przyznania/zakupu. Po upływie tego terminu niewykorzystane punkty wygasają automatycznie bez możliwości przywrócenia.
  8. Administrator zobowiązuje się do:
    1. Wyraźnego poinformowania o okresie ważności PRZED zakupem punktów – informacja musi być widoczna w procesie zamówienia oraz w potwierdzeniu transakcji,
    2. Przypomnienia Klienta o zbliżającym się wygaśnięciu punktów: 60 dni przed wygaśnięciem (pierwsze przypomnienie), 30 dni przed wygaśnięciem (drugie przypomnienie), 7 dni przed wygaśnięciem (ostateczne przypomnienie). Przypomnienia są wysyłane na adres e-mail Klienta.
    3. Wyświetlania aktualnej daty ważności punktów w panelu “Skarbonka” w koncie Klienta.
  9. Klient potwierdza, że przed zakupem punktów został wyraźnie poinformowany o 12-miesięcznym okresie ważności i akceptuje ten warunek poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w procesie zakupu.
  10. Punkty zakupione są aktywowane natychmiast po zaksięgowaniu płatności i od tego momentu są dostępne do wykorzystania w Serwisie.
  11. Dokonując zakupu punktów wPLN, Klient wyraża wyraźną zgodę na natychmiastowe spełnienie świadczenia (aktywację punktów) poprzez zaznaczenie odpowiedniego, wymaganego pola wyboru (checkbox) w procesie składania zamówienia i przyjmuje do wiadomości, że w związku z tym utraci prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta.
  12. Po aktywacji punkty zakupione nie podlegają zwrotowi ani wymianie na środki pieniężne, Z WYJĄTKIEM przypadków wskazanych w pkt. 10-12 niniejszego paragrafu.
  13. W przypadku zamknięcia konta przez Klienta z własnej inicjatywy wszystkie punkty (bonusowe i zakupione) wygasają bez możliwości zwrotu lub rekompensaty, chyba że Klient złożył wniosek o zwrot punktów zakupionych przed zamknięciem konta lub w terminie 14 dni od daty zamknięcia konta.
  14. Administrator zastrzega sobie prawo do zamknięcia konta Klienta i blokady Skarbonki w przypadku naruszenia Regulaminu, oszustwa lub nadużycia systemu. W takim przypadku wszystkie punkty wygasają bez możliwości zwrotu, chyba że działania Klienta nie miały charakteru oszukańczego.
  15. Klient ma prawo do zwrotu równowartości niewykorzystanych punktów zakupionych w następujących przypadkach:
    1. błąd techniczny po stronie Serwisu uniemożliwiający wykorzystanie punktów,
    2. niemożność wykorzystania punktów z przyczyn leżących po stronie Administratora,
    3. zaprzestanie świadczenia usług przez Serwis z przyczyn leżących po stronie Administratora.
  16. Żądanie zwrotu należy złożyć na e-mail Administratora przez formularz kontaktowy w terminie 30 dni od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniającej zwrot. Administrator dokona zwrotu w terminie 30 dni od otrzymania prawidłowo złożonego żądania.
  17. Zabronione jest:
    1. wykorzystywanie błędów technicznych w celu bezprawnego pozyskania punktów,
    2. tworzenie wielu kont w celu wielokrotnego wykorzystania promocji,
    3. podejmowanie działań mających na celu obejście zasad działania Skarbonki.

§ 17. REKLAMACJE

  1. Każdy Klient ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą usług oferowanych przez Serwis.
  2. Obsługą reklamacji zajmuje się Administrator Serwisu.
  3. Reklamacje dotyczące zamówionych usług mogą być składane poprzez e-mail lub formularz kontaktowy na stronie https://polskielajki.pl/kontakt/ w terminie 14 dni od daty zdarzenia uzasadniającego zwrot.
  4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące dane: imię i nazwisko Klienta, numer zamówienia, datę złożenia zamówienia, przyczynę reklamacji, dane kontaktowe Klienta.
  5. Reklamacje zgłaszane przez Klienta będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od momentu ich zgłoszenia.
  6. Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
  7. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, Administrator może:
    1. ponowić realizację do Wykonawcy,
    2. zażądać uzupełnienia brakujących interakcje przez Wykonawcę,
    3. proporcjonalnie obniżyć cenę,
    4. dokonać zwrotu płatności w całości lub części.
  8. Od wyniku reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania, które można złożyć w ciągu 14 dni od daty otrzymania odpowiedzi na reklamację poprzez:
    1. poprzez formularz kontaktowy na stronie https://polskielajki.pl/kontakt/,
    2. na adres e-mail Administratora: kontakt (at) polskielajki.pl
    3. pisemnie przesyłając pocztą na adres Administratora.
  9. Klientowi nie przysługuje prawo do reklamacji, gdy:
    1. dobrowolnie usuwa profil w serwisie społecznościowym, stronę internetową lub publikację albo zmienia ustawienia prywatności lub dostępności w trakcie realizacji zamówienia, uniemożliwiając Wykonawcy dokończenie usługi,
    2. podał błędne dane w zamówieniu (nieprawidłowy link, nazwę użytkownika lub adres profilu), mimo możliwości ich weryfikacji przed złożeniem zamówienia,
    3. ustawił profil w serwisie społecznościowym, stronę internetową lub publikację jako prywatne, zablokowane lub je usunął w trakcie realizacji zamówienia,
    4. naruszył regulamin platformy społecznościowej lub zasady strony internetowej, w wyniku czego jego profil w serwisie społecznościowym lub dostęp do strony internetowej został zablokowany lub usunięty.
  10. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu należy zgłaszać przez e-mail lub formularz kontaktowy dostępny na stronie https://polskielajki.pl/kontakt/ w terminie 7 dni od daty zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie.

§ 18. PRAWA AUTORSKIE

  1. Wszystkie zdjęcia, ich opisy oraz inne materiały wizualne lub tekstowe zamieszczone na stronie Serwisu są własnością Administratora.
  2. Zabronione jest powielanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie materiałów, o których mowa w pkt. 1 niniejszego paragrafu, bez uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Administratora.

§ 19. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Klient zawierający umowę na odległość ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien wysłać wiadomość za pomocą formularza dostępnego na stronie https://polskielajki.pl/kontakt/ lub na adres e-mail Administratora: kontakt (at) polskielajki.pl, korzystając ze wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  3. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku:
    1. umowy o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy (art. 38 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta),
    2. umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy (art. 38 ust. 1 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta).
  4. Klient, składając zamówienie na usługi oferowane przez Serwis oraz dokonując zakupu punktów wPLN w Skarbonce, wyraża wyraźną zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi natychmiast po zaksięgowaniu płatności, poprzez zaznaczenie odpowiedniego, wymaganego pola wyboru (checkbox) w procesie składania zamówienia, a więc przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy.
  5. Klient przyjmuje do wiadomości, że w związku z okolicznościami, o których mowa w pkt. 3 i 4 niniejszego paragrafu:
    1. po przekazaniu zamówienia do Wykonawcy i rozpoczęciu realizacji przez Wykonawcę traci prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usługi pośrednictwa,
    2. po aktywacji punktów zakupionych w Skarbonce traci prawo do odstąpienia od umowy o zakup punktów wPLN.
  6. Usługi, które zostały przekazane do realizacji Wykonawcy, nie podlegają zwrotowi, chyba że istnieją podstawy do reklamacji określone w § 17 Regulaminu. Punkty wPLN, które zostały aktywowane i przypisane do Konta Klienta, nie podlegają zwrotowi, wymianie na środki pieniężne ani rekompensacie pieniężnej, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w § 16 pkt. 10-12 Regulaminu.

§ 20. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Klient będący konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych:
    1. powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów,
    2. wojewódzkich inspektorów Inspekcji Handlowej,
    3. stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji Handlowej.
  3. Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  4. Klient będący konsumentem ma możliwość zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu z Administratorem. Informacje o zasadach i trybie procedury mediacyjnej prowadzonej przez Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  5. Klient będący konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu z Administratorem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

§ 21. PLIKI COOKIES

  1. Serwis wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), które służą prawidłowemu funkcjonowaniu strony internetowej oraz dostosowaniu jej do potrzeb użytkowników.
  2. Szczegółowe informacje na temat wykorzystywania plików cookies, w tym ich rodzaje, cele stosowania, zarządzanie ustawieniami oraz wyłączenie cookies, znajdują się w odrębnym dokumencie – Polityce Cookies, dostępnej pod adresem: https://polskielajki.pl/polityka-cookies/

§ 22. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
  2. Niniejszy Regulamin w brzmieniu z dnia jego ostatniej aktualizacji wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie Serwisu.
  3. Zamówienia złożone przed wejściem w życie niniejszego Regulaminu podlegają przepisom Regulaminu obowiązującego w dacie złożenia zamówienia, aż do zakończenia ich realizacji oraz upływu okresu gwarancji i przedawnienia roszczeń.
  4. Przed złożeniem zamówienia Klient powinien zapoznać się z aktualnym brzmieniem Regulaminu i je zaakceptować.
  5. Korzystanie z usług po wprowadzeniu zmian w Regulaminie oznacza akceptację jego nowego brzmienia.
  6. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu przez Klienta, w szczególności w zakresie zakazu użytku komercyjnego, ochrony danych osobowych lub zasad poufności, Administrator może bezpowrotnie usunąć konto Klienta i zablokować mu dostęp do Serwisu.
  7. W przypadku, gdy którekolwiek z postanowień Regulaminu zostanie uznane za nieważne lub bezskuteczne na mocy prawomocnego orzeczenia sądu, pozostałe postanowienia pozostają w mocy i nadal obowiązują strony.
  8. Niniejszy Regulamin jest własnością Administratora Serwisu Polskielajki.pl, który zastrzega sobie prawo do kopiowania i modyfikowania jego treści. Kopiowanie lub modyfikowanie Regulaminu przez inne podmioty wymaga zgody Administratora.
  9. Niniejszy Regulamin oraz wszelkie stosunki prawne wynikające z korzystania z Serwisu podlegają prawu polskiemu. W przypadku sporów transgranicznych z konsumentami mającymi miejsce zamieszkania w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wybór prawa polskiego nie pozbawia konsumenta ochrony wynikającej z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa państwa jego miejsca zamieszkania.
  10. Wszelkie spory wynikające z postanowień niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez sądy powszechne właściwe zgodnie z przepisami prawa polskiego. Konsument ma prawo wyboru sądu właściwości ogólnej dla swojego miejsca zamieszkania.

ZAŁĄCZNIK NR 1


WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY


(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:

VVES Sp. z o.o.

ul. Uniwersytecka 13

40-007 Katowice

e-mail: kontakt (at) polskielajki.pl / formularz kontaktowy: https://polskielajki.pl/kontakt/

Ja / My(*) niniejszym informuję / informujemy(*) o moim / naszym(*) odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi:

Nazwa usługi: ………………………………………………………………………………………………………..

Data zawarcia umowy: ………………………………………………………………………………………………………..

Numer zamówienia (jeśli dotyczy): ………………………………………………………………………………………………………..

Imię i nazwisko konsumenta(-ów): ………………………………………………………………………………………………………..

Adres konsumenta(-ów): ………………………………………………………………………………………………………..

Adres e-mail konsumenta(-ów): ………………………………………………………………………………………………………..

Numer rachunku bankowego (w przypadku dokonanej płatności): ………………………………………………………………………………………………………..

Podpis konsumenta(-ów): ………………………………………………………………………………………………………..

Data: ………………………………………………………………………………………………………..

(*) Niepotrzebne skreślić